8 februari 2011

Hejsvejs!

Idag kom ju inte lillmatte, Ellen och Lisa förrän vid tio och hämtade mig. Lillmatte kommer ju alltid annars vid nio så jag låg och väntade och väntade! När de kom så gick vi en liten promenad, det var så härligt väder idag! Sedan gick vi in och pluggade. 

Mitt i allt pluggade så kom extralillmatte med hennes kompis och hälsade på, jag hade precis sovit klart så det var jätte bra tajming. De skulle bara in och säga hej, egentligen hade jag hoppats på att de kunde komma in till mig och gosa. Men det får vi ta en annan dag!

När jag hjälper dem att plugga brukar vi alltid fika vid tre tiden, idag gjorde de inte det så då kom jag in och undrade vad som hände vid kvart över tre, bäst att se så de inte somnat. Tur att jag påminner dem om att fika ibland! Sagt som gjort och jag fick smaka lillmattis sockerkaka som hon bakade igår, smaskens!

Pussisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0