Lång dag

Jag var helt slut efter allt bak idag så när lillmatte försökte få ner mig till huse för att vi skulle åka hem vid fem tiden ville jag inte hänga med. Lillmatte lockade med levisar och allt möjligt men jag fortsatte bara att sova. Men nästan halv sex vaknade jag och började dra fram leksaker och greja, jag märkte ju att husse glömt kvar mig! Husse och matte skulle åka och handla mat så de hämtade mig när de var klara.

Men undertiden jag var hos lillmatte så satt jag och tjatade om mer sockerkaka. Jag gav henne tassen konstant i ungefär fem minuter och stirrade. Tillslut frågade lillmatte vad jag ville och självklart gick jag in i köket och kollade mot spisen där sockerkakan stod. Så vi fikade lite igen, mumsi!

Nu är jag helt slut, matte jag gjort ltie köttfärs åt mig men jag känner mig ganska mätt faktiskt, kanske tar det senare! Dags att sova, puss!


Jag och extralillmatte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0