12 december 2010

Hej kompiar!

Imorse var husse, matte och jag uppe vid vattenlednningsparken och gick. Det var länge sen jag var där så det var skojigt. Sedan åkte vi hem för att äta helgfika, idag blev det struvor. Jag har aldrig ätit det innan men det var smaskigt, fast som ni vet föredrar jag ju wienerbröd. Efter fikan var det dags för en powernap coh då lagade matte en av mina favorit leksaker, apan. Jag älskar leksaker som piper eller bara gör något ljud och apan har jag fått av lillhusse förra året tror jag det var men husse och matte hittar ingen ny sådan. Den är väldigt väl använd och halva huvdet hade lossnat så nu när jag lekte med den drog jag bara ut all bomull. Så nu är jag jätte glad att den är hel igen, den piper precis överallt. I magen, huvudet, fötterna och öronen!
Nu ska vi snart äta söndagsmiddag, idag blir det biffbuttler med hasselbackspotatis. Då kommer hela gänget och äter!

Hörs snart igen! Puss på er..




Här vilar jag och apan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0