18 december 2010

Hej kompisar!

Idag var jag husse och matte i stadsparken och gick. Där finns det en hundgård som är inhägnad. När vi kom dit så var det en 1 årig golden där inne som verkligen vill busa och underkastade sig hela tiden men nu när jag är äldre så tycker inte jag det är så skojigt att busa med valpar, de är så jobbiga. Så jag trampade i väg och ville att husse, matte och jag skulle gå. Vi gick en promenad kollade lite på djuren och luktade lite. Efter det hoppade vi in i bilden och åkte sedan och shoppade lite. Nu håller husse och matte på att sätta upp en lampa de beställade för länge sen och sedan kommer gästerna! Hoppas vi får något smaskigt att äta!

Hörs sen kompisar! Puss på er..



Lillhusse och jag sover
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0