2 december 2010..

Hej kompisar!

Idag gick jag, lillmatte, Ellen och Lisa runt munksjön. Det var länge sen jag gick den svängen så jag hade massor att lukta på.

Efter det gick vi hem och åt frukost, idag blev det ris och falukorv, sen var jag tvungen att hjälpa dem plugga lite som vanligt. Därefter var det dags för en powernap men självklart vaknade jag till när det var dags för kaffe, för kaffe=kaka.
Vid 17-tiden gick jag ner till husse för att vi skulle ta bilen hem, det var bra för jag var för trött för att gå! När vi kom hem låg jag i trädgården en stund för att sedan käka lite middag. Idag blev det ris falukorv och stekt ägg, jag slickade skålen extra många gånger efteråt, mums! 

Nu är det dags att sova, sov så gott! Puss på er.. 


Ellen, Lisa och jag.

Kommentarer
Postat av: ellen

Det var tur du hjälpte oss med rättsfallsreferaten, utan dig Elsa hade vi aldrig blivit klara! ;)

2010-12-03 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0