20 december 2010

Tjena hejsan!

Idag efter min powernap så var jag ute och skottade med lillhusse, vilket jag dock tycker är lite synd för jag gillar att ligga i den fluffiga snön fast det är ju ganska jobbigt att gå i. Efter det åkte vi en sväng och fixade lite, det var en massa söta hundar ute och gick idag så det var mycket att kolla på i bilen. Nu ska jag snart med husse och köpa julklappar, han har inte så bra fantasi så jag får hänga med som smakråd! Idag är det 4 dagar kvar till jul och 3 dagar kvar tills ockepocke kommer hem. Helenis när kommer du hem så vi kan käka lite kakor och julskinka och så?

Hörs senare kompisar! Puss från en snöig Puhanpäls


En suddig jag med min kyckling i munnen.


Kommentarer
Postat av: helen

hej pelsie pels, så klart vi ska käka kakor och mysa!!! jag har kommit till jönnis nu, ska vi leka nån dag?

2010-12-20 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0