22 december 2010

Hej kompisar!

Idag har det varit en knäpp dag! Vid kvart i åtta i morse körde lillmatte och jag husse till doktorn, han skulle fixa med sina ögon men visste inte inte hur lång tid det skulle ta. Lillmatte och jag åkte till husses jobb och käkade frukost och så, sedan gick vi en promenad och till grusplanen där jag brukar leka med mina kompisar. Vi brukar alltid träffas där vid nio tiden men idag var ju vi tidiga så jag satt där troget och väntade på mina kompisar och precis när det kommer två så ringer husse så då var vi tvungna att gå till bilen så jag blev så ledsen! Jag släpade tassarna hela vägen till bilen och så körde vi hem husse för att sedan åka tillbaka till mina kompisar så jag fick busa lite iaf. Lillmatte trodde att jag aldrig hade förlåtit henne annars, jag är en väldigt bestämd dam! När vi busat färdigt så körde lillmatte hem mig till husse. Det var ingenting som stämde idag, husse och jag är ju alltid på jobbet vid den tiden?

Hörs snart igen, puss!



Jag som badar och äter gräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0