5 december 2010

Tjena kompisar!

Idag blev det ris, skinka, ägg och JULSKINKA till frukost! Det är så gott, mumsi!

Idag var vi först på långpromenad vid Huskvarnas hamn. Husse och matte hade mig lös och det brukar gå jätte bra men nu gick vi precis vid vattnet och ni vet ju hur mycket jag gillar vatten. Så när jag var påväg skuttandes med svansen högt så ropade husse på mig och bara någon meter från vattenet stannade jag. Jag vet ju att jag egentligen ska lyssna på husse, vilket jag alltid gör förutom om jag ser en skojig katt eller när vi går vid vatten. Det är så svårt att lyssna då!

Sedan var det dags för fika idag blev det wienerbröd igen, det blir man aldrig trött på!
Nu ska jag duscha, måste vara fin i frillan nu till jul när extra lillhusse och extra lillmatte kommer hem!

Hörs om en stund! Puss på er..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0