5 december 2010

Hej kompisar!

I morse var husse, jag och matte uppe och promenerade vid Axamo, jag var inte så hungrig innan vi åkte så jag käkade lite pyller (läs hundfoder) i skogen istället. Efter det var det dags för helgfikan och idag fick jag 1½ wienerbröd, mumsii så smaskigt! När jag vilat en stund så åkte vi lite ärenden, husse skulle köpa strumpor och lite sånt. Jag tycker det är så mysigt att åka bil, man ser så mycket! Kör vi förbi en hund så följer jag den och mitt huvud ser jätte skoj ut sa matte.

Efter det bakade matte och jag lite peppisar. Jag älskar julen! Det är så mycket god mat och man är lite långledig.
Nu har jag tagit en liten powernap, snart dags för käk!

Hörs kompisar! Puss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0