God morgon..

Hej kompisar!

Jag har glömt att berätta att jag fått en ny leksak, en pipande igelkott! När matte varit i djuraffären och köpt mitt specialfoder så köpte hon en leksak också men hon hade lagt den i matkassen. När matte kommer hem med matkassar så stoppar jag alltid ner huvudet för att se om det är något smaskigt och den dagen låg det en skojig mjuk igelkott i. Så jag tog den snabbt och gick iväg, när matte ropade på mig halvvägs till min lekmatta så kollade jag på henne med mina sötaste valpögon och gick sedan vidare. Tack matte!

Idag har jag varit hos mina kompisar, vi hade jätte skojigt. Sedan gick vi hem och väckte lillhusse och käkade lite frukost, ägg och ris. Nu ska jag ta en liten powernap coh sedan ska lillahusse, lillmatte och jag åka och fixa lite grejer och åka till eickepicke.

Hörs senare kompisar, puss på er!




Här är min pojkvän Timbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0