Magen..

Hej kompisar!

Som jag har berättat var jag jätte dålig i magen för någon dag sen. Igår var jag fortfarande dålig så matte var och köpte ett dietfoder som är bra att äta om man är dålig i magen. Sedan till middag igår lagade matte kokt köttfärs, då brukar jag alltid bli bra igen. Till frukost idag fick jag också kokt köttfärs och ris sen så åt jag lite dietfoder och jag har inte varit och bajat än så förhoppnngsvis får det stanna kvar i magen nu.

Idag har jag varit och lekt med mina kompisar men jag är så matt efter allt bajsande så jag satt mest och kollade på när de andra busade. Nu ska jag ta en efterlängtad powernap och sedan ska jag och lillmatte baka mjukpepparkaka, mumsi!

Hörs sen kompisar, puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0