11 december 2010

Hej igen kompisar!

Idag var husse, matte och jag uppe vid Axamo och gick långpromenad men det var inte så skojigt för det var så mycket snö så jag fick gå i de upptrampade spåren. Jag åt ingen frukost innan vi gick utan lite pyller (läs hundfoder) i skogen och sedan när vi kom hem fick jag lite omelett. Jag har nämligen varit dålig i magen i natt så jag har väckt husse så att han har fått släppa ut mig hela natten.

När vi varit ute så åkte vi lite ärenden, jag älskar att åka bil och sitter alltid snällt kvar och väntar men idag när husse och matte gick in i en affär började jag skälla jätte mycket (jag skäller aldrig annars) så de förstod att något var fel och släppte ut mig. Jag drog ner husse i en snödriva så jag kunde få baja lite. Magen är inte riktigt bra än.

Sedan när vi kom hem så låg jag och tog en liten powernap i källaren. Husse skulle gå förbi hallen där jag låg men såg mig inte för det var ganska mörkt så han trillade ordentligt och slog sig. Jag som sov blev jätte rädd och flög upp och började pussa på husse och sedan lika fort till matte för att kolla vad som händer egentligen!
Och inte nog med det när jag sedan låg och sov på min madrass som ligger under trappan, där är det jätte mysigt, brukar sova där på natten. Jo då kom matte och dammsög, jag brukar inte vakna av dammsugaren så de får alltid dammsuga runt mig. Så matte gjorde det som vanligt men min tass hängde ut lite så helt plötsligt sög matte upp min tass!

En händelserik dag med andra ord! Hörs kompisar.. puss på er!






Paris Hilton har många kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0