Pojkvän..

Hej kompisar!

Hoppas ni mår bra, det gör jag! Det måste ha varit den mjuka pepparkakan som gjorde susen. Får säga till matte att min mage behöver lite mer hembakat så den mår bra! Ikväll har jag varit hos min pojkvän, Timbo. Han är en portugisisk vatten hund men han gillar inte vatten. När vi var vid västersjön en gång där det finns ett hund bad så hoppade jag glatt i som vanligt i vatttnet och började simma men Timbo stod bara och ropade på mig vid strandkanten. Sen när vi var hemma hos honom och busade i somras så tog timbos matte fram vattenslangen och det är så skojigt. Allt vatten är skoj, men det var det bara jag som tyckte!
Det var iaf jätte skojigt att hälsa på Timbo idag! Lillmatte glömde tyvärr kameran men hon sa att hon hade en bild på honom från förra vintern som hon lovar att lägg in i morgon.

Här har vi en bild på rasen, fast det är inte Timbo. (Obama har en likadan)






En som hade problem med frillan.



En halvklippt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0