Pulka..

Hej kompisar!

Ikväll har vi som sagt gäster, så mysigt. Jag gick och lade mig vid 20-tiden men sen kom lillhusse och lillmatte för att byta bil och när de stod och tjoade i dörren var jag ju tvungen att gå upp och hälsa. När de nytt bilar så tog vi tre med pulkan och gick till en backa och åkte lite. Jag som är en riktigt mamma ska ju skydda alla jag tycker om så när någon sätter sig i pulkan rusar jag och sätter huvudet i höjd på personens bröst och håller det där så att den inte ska åka. Om personen ändå åker så rusar jag efter så de måste stanna så att de inte kör över mina tassar. Men det är väldigt skojigt för jag jagar samtidigt vantar och äter levisar! Nu är det dags att nana igen, sov gott kompisar, puss på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0