Morgon promenad i Mollan..

Hej kompisar!

Det är så mysigt här i Mollan! Idag är det vindstilla och bara -3 grader. När vi började vår promenad i förmiddags var det mulet men efter ett tag sprack det upp och nu är det jätte soligt och fint. Det var husse, matte, lillmatte och extralillmatte som jag var på promenad med, pojkarna låg hemma och sov. Här kommer några bilder: 














Husse, jag och extralillmatte Helen


Matte, husse, jag och extralillmatte Helen 








Jag och husse



Lillmatte, jag och extralillmatte


Här sitter jag vid en ruin av en försvarsanläggning



Solen håller på att komma fram


Vi var och köpte hummer vid Larssons fisk, här är hummertinor


Matte, husse, jag och Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0