15 november, 2010

God morgon kompisar!

I morse var det tufft att gå upp efter en fullspäckad helg. Jag och husse åkte till jobbet runt halv 8 i morse sen kom lillmatte och hämtade mig vid 9 tiden och då gick vi ner till friaredalen och lekte med mina kompisar. Jag orkade inte käka frulle i morse så husse hade tagit med sig den till jobbet så jag åt den hos lillmatte efter allt bus. Dagens frukost bestod av, ägg och skinka, smaskens!

Nu är magen full och jag är helt slut efter allt bus så nu ska jag ta en powernap, hörs senare kompisar! Puss på er..





Glömde lägga upp bild på käket igår, här är jag mitt uppe i ätandet, inte så mycket kvar men det var smaskens entrecote och bakad potatis säger man aldrig nej tack till!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0