27 november 2010

Hej kompisar!

Idag har jag haft fullt upp! När matte gått upp gick husse, jag och matte på en långpromenad runt rocksjön. Det var länge sedan vi var där och gick! Efter det åkte vi till, Jula, Cleas Ohlsson, Maxi m.fl. När vi åker till maxi brukar jag alltid sitta jätte fint i bilen och vänta för jag vet att jag inte får hänga med in. Men idag ville jag jätte gärna hänga med så jag skällde lite.

När vi handlat så åkte vi hem för "helgfikan", mumsi! Det är nog det bästa på hela helgen. Sedan tog jag en liten powernap. Ikväll skulle husse och matte iväg så lillmatte kom jag hämtade oss så körde vi husse och matte till deras kompisar, och jag fick inte följa med? Jag brukar alltid få vara med. Men lillmatte och jag åkte istället till lillhusse han var hos en kompis som ska öppna butik och byggde, så vi hjälpte till lite. Det var så många där som gosade med mig! Nu är jag jätte trött och vill helst bara hem och sova men inte än..

Puss på er..


Jag och Ingo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0