Farsdag!

Hej kompisar!

I morse var husse, jag och matte ute på promenad i Mollan. Efter promenaden fikade vi, jag fick köttisar, skinka, ägg och sockerkaka, mums! Efter det gick jag ut och la mig en stund i gräset. När jag låg där ute kom en liten norsk schnauzer förbi, så vi busade en liten stund.

Nu är vi hemma i jönnet igen och jag har precis hunnit med en liten powernap med min husse! Lillmatten kom för en stund sedan och då fick jag ett märgben, smaskens!

Idag är det ju farsdag så då ska jag ta hand om min husse. Vi ska käka lite entrecote och bakad potatis, jag är inte så förtjust i potatis men det slinker ner om det är någon smaskig sås på! (Bild kommer senare)





Ha det så bra kompisar så hörs vi senare! Puss på er..




.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0