God morgon!

God morgon!

Idag började dagen med lite frukost, idag blev det ris, kyckling och ägg. När husse och jag kom till jobbet i morse så hade han glömt sina nycklar men som tur var kunde han ju ringa lillmatte så han kunde ta hennes nycklar så det löste sig. Vid nio så kom lillmatte och hämtade mig så då gick vi till mina kompisar, vi trodde först inte att det var någon som skulle komma idag för ruskvädret men det var flera stycken där!

När vi kom tillbaka så skottade lillmatte och jag lite. Sen gick vi in och nu har jag ätit en halv portion mat, två mackor med philadelphiaost, mums!

Dags för powernap, hörs sen kompisar! Puss på er..




I höstas när vi eldade i Mullsjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0