Mollösund

Hej kompisar!

I går kväll var jag på en kort kvällspromenad med matte och husse. Jag fick gå utan koppel och det gillar jag. Jag hann med att jaga två katter. Den ena katten jagade jag upp på en altan och sen ställde jag mej på bakbenen och tittade in genom altandörren. Tyckte de kunde släppt in mej...... ville ju bara jaga katt lite mer. Efter promenaden fick jag ett grisöra...mums.
Idag blev det en mycket regnig morgonpromenad. Jag har legat ute i regnet en stund men var tvungen att gå in för matte håller på att baka socker kaka....

Kommentarer
Postat av: låtsas-matte helen

hej pelsie vilken fin blogg du har. jag har lagt till den på mina favoriter, så nu kan jag följa dig hela tiden!!!

2010-11-13 @ 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0