Onsdag 17 november

God morgon kompisar!

Imorse blev jag väckt vid 7 tiden, åt frulle, idag blev det ris och ägg. Efter det gick jag ut i trädgården och la mig tills husse sa att vi skulle åka och jobba.
Lillmatte kom och hämtade mig lite efter 9 men hon brukar alltid komma lite innan 9 så jag satt och väntade på henne. Då var det dags att gå till friaredalen igen och leka. Lillmatte trillade på vägen så hon började blöda så jag var tvungen att pyssla om henne lite. Jag unnade mig ett dopp i bäcken idag också, så härligt!

Nu är det dags för en powernap ute i det härliga vädret, sen sa lillmatte att hon skulle duscha mig! 
Hörs sen kompisar, puss på er!


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken mysig blogg! Nu är den tillagd bland favoriter :)Anna, du får passa dig när ni är ute på promenad!!



Kram Lisa

2010-11-17 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0