Torsdag


Min lillmatte lyckades glömma bort min förra kod så vi gör ett nytt försök!

Igår började dagen med att lillmatte och jag var i friaredalen och busade med mina kompisar. Vi var säkert 13 stycken, så skojigt! Sen gick vi hem till lillmatte där jag åt min frukost som bestod av, ris och ägg (toppad med några pepparkakor bara för det snart är jul).
Efter det åkte lillmatte, lillhusse och jag till ica maxi och handlade mat som vi lagade hos husse och matte, det blev hemlagade köttisar med potatis, mums! Till efterrätt blev det min favorit, grisöra och som grädden på moset ett märgben!

Efter det var dagen fulländad och jag gick till kojs!

Just nu är jag iaf i Mollan med min matte och husse. Uppdateringar om hur jag har det här kommer, håll utkik kompisar!

Puss på er!


Här ligger jag och solar i mollan, sommaren 2010.





Mollan sommaren 2010.




Jag och husse i Mollan sommaren 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0