Djuraffären..

Hej kompisar!

Idag efter jobbet åkte husse, lillmatte och jag till djuraffären. Vi skulle kolla på en ny reflexväst så jag har en hos husse och matte och även en hos lillhusse och lillmatte. Det är så himla skoj att vara i djuraffären, allt luktar gott, massor med roliga leksaker man kan lukta på och trevlig personal som gosar med mig. Jag önskar att husse och jag kan åka dit oftare och shoppa!
Så nu har jag fått en ny snygg reflexväst. (Bild kommer)

När vi kom hem tog jag först en powernap sedan käkade jag lite middag, idag blev det ris, kyckling och lite av det de andra åt, soppa. Nu är det dags att sova så jag orkar med morgondagen!

Puss på er..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0