21 november 2010

Hej kompisar!

I morse åkte vi ut till mullsjö för att gå en promenad. Matte plockade lite vitmossa som hon ska ha till adventljusstaken, nästa söndag är det ju första advent!
Sen åkte vi hem och åt helgfikan. Efter det var jag ute och hälsa på grannarna, de hade gäster så jag var tvungen att presentera mig. De var så snälla och tyckte jag var jätte söt.

När matte och husse åt eftermiddagsfika så låg jag på golvet och sov men såfort de började knapra på en kaka så vaknade jag till och började spinna som en katt. Så en liten kaka slank ner :)

Annars har det varit en slapp dag, skönt att få vila upp sig efter en tuff vecka!

Puss på er kompisar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0