Mot Mollan!

Hej kompisar!

Denna dagen har börjat konstigt. I vanliga fall går vi upp och åker till jobbet allihopa, men idag åkte husse till jobbet utan mig och mattis och jag låg kvar och sov. Sedan började hon packa alla saker vi ska ha med oss till Mollan, jag gillar inte när det inte är som vanligt.

Efter vi packat in allt i bilen åkte vi ner till lillmatte och gick en promenad med henne. Vi gick förbi mina kompisar men det var inga skojiga där, alla hade tagit påsklov, så vi gick vidare. Sedan gick de in på husse och mitt jobb och fikade, men jag lade mig vid bilen så jag inte skulle missa när mattis skulle åka.

Nu sitter vi i bilen påväg till Mollösund i alla fall. Hörs senare, pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0