Laholm

Hej kompisar!

Igår kom jag hem från en skojig helg i Laholm. Lillhusse och lillmatte var på bröllop så lillhusses pappa Krister passade mig. Det första jag gjorde var att kissa in tomten och sedan gick jag in till köket och hittade lådan där kakorna fanns. Tur att jag hälsar på människor som gillar sötsaker!

Jag har gått promenader, hälsat på massor med nya människor och även hälsat på en likadan hund som jag, en jätte söt hane som hette Diesel. Han var lite större än mig och då brukar jag alltid vara lite resarverad för i vanliga fall är det ju alltid jag som är störst. Men nästa gång vi ses vågar jag säkert busa!

När jag kom hem var jag helt slut och det första jag gjorde var att lägga mig i min buske och sova i några timmar.

Puss



På playan i Laholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0