Nattvakt

Hej kompisar!

Idag har jag och husse haft en skön dag men jag har inte riktigt koll på dagarna nu när det har varit semester. I morse när matte öppnade ytterörren för att åka till jobbet sprang och upp för trappen och undrade varför jag inte fick hänga med. När hon sa att jag och husse var lediga gick jag in till husses och mitt kontor och somnade om.

Sedan har lillhusse, lillmatte, extralillhusse, extralillmatte och eickepicke varit här. Nu är alla samlade igen!

Inatt ska jag hänga med extralillhusse och extralillmatte att vakta båthamnen som extralillhusse har sin båt vid, hela natten! Hur ska detta gå, jag som är så mörkrädd? Vi ska vara där från 19-07. Update kommer!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0