Adventsfika

Hej kompisar!

I fredags sov jag hela dagen, vid kl 20 gick jag ut och kissade första gången den dagen. Jag var så trött efter min utflykt till Hakarp i onsdags. Nu har jag sagt till lillhusse att om vi ska åka i väg måste jag vara hemma innan 21 för då går jag och lägger mig.

När vi var på promenad i morse var det vågor på Vättern, det är det väldigt sällan. Jag sprang i vattnet som vanligt men blev förvånad över vågorna. De var jätte skojiga så jag skuttade runt i vattnet.

Idag har vi haft adventsfika här med alla våra grannar. Matte har bakat och grejat hela förmiddagen. Så mysigt, men tillslut blev de för högljudda så jag gick ner till min madrass och sov en stund.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0