Helg

Hej kompisar!

Igår var det ruskigt väder. Efter vår morgonpromenad var vi jätte blöta. Framåt lunch passade vi på att baka igen fast denna gången blev det någon choklad historia, jätte smaskig! Fast jag fick bara göra det som har blivit min uppgift vid bakning, diska skålen. Det är ju inte bra för hundar att äta choklad så det är väl bäst jag håller mig ifrån det.

I förmiddags var vi hemma hos lillhusse och lillmatte för deras element hade slutat fungera så husse hjälpte dem lite. När vi var där kom extralillamatte och hälsade på. Jag hängde med in till henne en stund och käkade en bulle, extralillmatte kan man alltid lita på, hon har altid något smaskigt hemma! 

Efter det gick vi på promenad genom stadsparken. På vägen hem gick vi förbi en mysig butik, där har de en hund som jag känner litegrann. Vi passade på att busa lite och mitt i allt fick jag ett fnatt och tog ett dopp i dunkehallaån. Det var runt 2 grader i luften, så skönt!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0