13 februari 2011

Hej kompisar!

Idag började jag, husse och matte med en promenad i stadsparken, där träffade vi en kompis till mig, hon har varit med någon gång och busat på morgonen men jag kommer inte ihåg vad hon heter. I alla fall så skällde hon ut mig, jag blev jätte rädd, så att jag hoppade upp i husses famn och det gör jag bara när jag är osäker och vill därifrån.

Sedan gick vi hem och fikade lite, mumsi! Efter det var det dags för en powernap, men bara en kort för att sedan skulle jag ut på promenad igen! Jag har ju sån energi numera och sen var det ju så härligt väder ute så det går ju inte att ligga inne och lata sig.

Pussis



Lillmatte jag och extralillmatte när vi var i Mollösund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0