15 februari 2011

Hej kompisar!

Idag hade jag jätte skoj när jag var och busade med mina kompisar. Vi var inte så många (det är väl ingen som vågar sig ut i kylan) men det gjorde ingenting för vi hade jätte skoj! Efter buset gick jag upp och väckte lillhusse så han kunde klia mig lite på magen.

Annars har jag bara sovit hela dagen, var helt slut efter allt bus! Jag orkade egentligen inte ens gå ner till husses jobb när han och jag skulle åka hem, men lillmatte mutade mig med några levisar och då gick det bra!

Puss på er!


Jag idag när jag väntade på mina kompisar


Kommentarer
Postat av: Alexander Nordström

Hejsan , fin blogg du har ! :)

och hund :D

2011-02-16 @ 12:36:58
URL: http://allenordiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta elsa.

2011-02-16 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0