Arbets vovve

Hej kompisar!

Idag har jag ju varit och jobbat med eickepicke. Först var i ute i Norrahammar och kollade på någonting, sedan åkte vi till hans kontor och självklart fick jag flörta med kunderna när de kom in i butiken. Jag har följt efter eickepicke mellan kontoret och butiken fram och tillbaka men tillsut fick jag nog. Då ställde jag mig och ylade på mitt sätt som jag gör när jag blir riktigt glad eller vill något som de inte förstår. Jag ville ju självklart ut på promenad!

Vi tog en sväng ute i det fina vädret sen var vi tvungna att gå tillbaka till butiken. Då fick jag lite frukost, ris och omelett. Men ni vet helst vill jag bara ha omeletten så när det är någon som ger mig frukost som inte brukar göra det, rör de inte om allt ordentligt så då sorterar jag så bara omeletten slunker ner. Mumsi, så idag stannade riset kvar i skålen.

Nu ska jag ut och sola, puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0