Bäcken

Hej kompisar!

Idag när jag var ute med lillmatte gick vi först en lång sväng för jag hade sådan energi idag! Sedan gick vi förbi mina kompisar, vi hann inte vara där så länge idag för lillmattis skulle iväg. Men den korta stund vi var där var jätte skoj, alla roliga stora vovvar var där! Vi busade, brottades och rullade i gräset, som bara vi kan!

När vi skulle gå hem så var jag så uppe i varv och lycklig för det fina vädret så jag tog ett skutt ner i bäcken! Det var så länge sen jag badade så jag lade mig där i och bara njöt. Sedan reste jag mig upp tog ett skutt i vattnet och doppade till och med huvudet! Lillmattis tyckte jag luktade jätte smarrigt..

Nu ska husse och jag laga mat, puss på er!




En bild från tidigt i höstas eller kanske sensommar vid Axamosjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0