Biltvätt

Hej kompisar!

Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 7 för att tvätta bilarna! Vi åkte ner till statoil och då fick jag sitta ute och vänta för det var jätte många som tänkte samma tanke som vi, att tvätta tidigt när det inte var någon kö. Men kö var det så husse och jag gick en sväng medan matte stod i kön.

Efter tvätten åkte vi hem för att äta frukost. Jag fick parmaskinka (det är så gott) och omelett men jag kände inte för att äta någon frukost idag. Sedan åkte vi till rocksjön för att gå en promenad, husse och matte tyckte det var kallt men inte jag, det var perfekt väder för mig!

Efter den starten på dagen var jag helt slut och har legat och snarkat några timmar nu! Dags för lite middag, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0