Fullspäckad dag

Hej kompisar!

Idag har jag haft fullt upp! Efter jag busat med mina kompisar var jag ju hos husse en stund och jobbade. Runt halv ett någon gång kom lillhusse och hämtade mig, jag hade precis tagit en powernap så jag var jätte seg när han kom. När jag kommit i gång igen så åkte vi till eickepicke och var där en stund. Det var en man där som eickepicke kände som gosade jätte mycket med mig. Han hade också någon stor hund och en papegoja som var jätte gammal.

När vi varit där en stund så åkte vi upp till stadsparken, det finns ju en hundgård där! Jag träffade Buster som är så skojig och som brukar vara med och busa på morgonen ibland. Sedan var det en annan hund också men Buster och jag är riktiga kompisar som verkligen passar ihop, så vi busade inte så mycket med de andra.

Efter det har jag bara sovit, är så trött efter en tuff vecka och inte minst tuff dag! Hörs imorgon, pussis



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0