Skridskor

Hej kompisar!

Idag efter lunch så åkte jag, lillhusse, lillmatte och David till vätterstranden för att åka skridskor. Eller Lillhusse och David skulle åka och jag skulle på promenad med lillmatte. Allt gick jätte bra tills lillmatte visade att de var på isen, där är det ju i vanliga fall vatten och rädningshund som jag är blir jag genast tvungen att rädda dem! Jag började skälla som en galning men sålänge lillmatte sa att det var okej så var jag tyst.

När de sedan kom upp på land sprang jag såfort jag bara kunde och pussade dem ordentligt! Jag var helt slut efter allt vaktande så jag slumrade till i bilen. Nu ska jag gå och lägga mig hos husse vid tvn, puss på er!


Här står jag och vaktar alla som åker skridskor




Jag på isen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0