Sömntutor!

Tjena!

I morse var det tufft att gå upp! Jag åkte som vanligt med husse till jobbet, gick och luktade lite i trädgården som jag brukar och sedan gick jag upp till lillhusse som låg och snarkade.

Efter åtta någongång så väckte jag honom första gången så han inte glömde att vi skulle gå till mina kompisar vid 9, men han sa åt mig att sova en liten stund till. Sedan vaknade vi vid tio tiden och då kom lillmatte hem, vi missade helt enkelt att gå till mina kompisar, typiskt! Innan vi skulle gå på promenad fick jag frukost, idag blev det ris och omelett!

Jag och lillmatte gick i alla fall på en jätte skön promenad. Kallt och strålande sol, så härligt! Vi gick en sväng som vi inte har gått på länge så det fanns massor att lukta på. Nu måste jag ta och sova en stund, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0