Upp och hoppa

I morse vid halv åtta gick jag upp till lillhusse som låg och sov. Ni vet ju att jag brukar gå till mina kompisar vid nio så vid halv nio gick jag till lillhusse och pussade honom på tårna som stack ut så han skullle vakna, men då drog han in dem. Då gick jag i stället till sidan av sängen och pussade honom, men då bytte han sida så då gick jag över dit. Sedan lade han sig i mitten av sängen, under täcket så då fick jag hoppa upp och leta upp honom under täcket! 

Tur att han har mig så han kommer upp på morgonen! Så vid nio var vi hos mina kompisar, vi hade jätte skoj! Det var extra kul när lillhusse var med och fick träffa alla mina vänner. Nu är jag jätte trött, later! Puss

 
Jag och lillhusse i Mollan sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0