2 jan 2011

Hej kompisar!

Idag har det varit fullrulle. När vi vaknade åt vi lite frukost och sedan började vi städa huset, jag låg mest ute och kollade läget. Vi skulle hemåt, men innan vi åkte så tog lillhusse, lillmatte, extralillhusse och extralillmatte med mig på en promenad. Egentligen ville jag inte åka ifrån Mollan, men det är ju skoj hemma också, jag hade bara kunnat tänka mig att vara där i några dagar till. Efter det hoppade jag snällt in i bilen, det var ganska skönt att komma hem faktiskt. Vi käkade lite pizza hela familjen och jag fick lite sockerkaka, så gott! Efter det somnade jag som en stock, imorgon är det dags att börja jobba igen! Hörs kompisar, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0