9 januari 2011

Hej kompisar!

Igår sov Biffen till nio och då fick lillmatte och lillhusse väcka honom, inte ett ljud på hela natten. Han är nästan lika bra på att sova som jag! Han är jätte duktig med kissandet, han kommer bli rumsren fort! När jag var bebis och skulle bli rumsrent tog det ganska långtid och det var samtidigt lite mer vätska som kom ur kroppen varje gång.
Sedan träffade han Killer och Unique, det blev riktigt "syskon" bus! När vi kom hem trillade han i min vattenskål, som tur var så var det min vattenskål hemma hos lillmatte och lillhusse, den är inte så djup. Han kom upp likafort som han trillade ner men sen kom han och drack vatten, så det är en modig prick!

Idag och några dagar framåt ska lillmatte tentaplugga så Biffen får hänga hos David, Killer och Unique ett tag. Själv ska jag ut nu med husse och matte och gå runt Rocksjön, det var länge sen! Idag är det jätte isigt ute, så det kommer nog ta ett tag men vi hörs senare, puss!

Biffen är så snabb och busig så det är lite svårt att få honom och fastna på bild, men här är några försök:





Bävern är somsagt en favorit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0