Dagens problem..

Dagens problem:

När jag tar en powernap hos lillmatte och lillhusse brukar jag ligga i hallen, oftast med huvudet på dörrmattan så jag inte missar om någon går hemifrån. Men då har jag ett litet problem, posten kommer alltid 11-12, vid den tiden tar jag alltid powernap och får då posten i huvudet. Det värsta är som idag när det kommer tjocka kataloger! Jag får oftast inte så ont men jag vaknar till i onödan och ligger kvar med all post och reklam på hela huvudet tills någon kommer och tar bort det. Brevbäraren, måste du komma och slänga saker i huvudet på mig just när jag tar min förmiddags powernap?

Puss


En ryggläges sovande Pelsis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0