Dräktighetsperiod

Kompisar, jag är inne i min dräktighetsperiod!

Inatt har jag gått runt och burit på mina leksaker, speciellt grodan, gnällt, fixat och donat. Jag var till och med inne hos eickepicke och väckte honom vid fyra i natt, jag går aldrig in i hans rum på nätterna i vanliga fall. När lillmatte hämtade mig på jobbet sa husse att jag var helt konstig och hade plockat ut varenda grej i min lekkorg, jag brukar aldrig röra dem när jag jobbar!

När lillmattis och jag var ute en sväng så bestämde jag vart vi skulle gå, annars ställde jag mig blixtstilla och vägrade röra på mig, självklart med igelkotten i munnen. Jag bar runt på honom hela promenaden! Nu när vi kom hem har jag tvättat och tvättat, och tvättade honom lite till. Självkalrt har jag gnällt lite också, nu ska jag bädda i ordning lillmattes och lillhusses säng för alla mina valpsisar som bor här. Hörs senare, pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0