Gott nytt år!

Gott nytt år på er kompisar! Hoppas ni hade en bra kväll, det hade jag trots att raketer. Till nyårsmiddag blev det först förrätt men den hoppade jag över. Sedan varmrätt, oxfilé och potatisgratäng och till efterrätt vitchokladmousse med hallon på. Efterrätten var den bästa!

Raketerna gick bra, jag brukar vara väldigt rädd och ligga under bordet, och det gjorde jag även igår men sen vid tolvslaget när alla skulle gå ut, trots att det var storm, gick jag självklart med och stod och skällde lite, men jag hängde ändå med. Så jag fick så mycket beröm för jag var så duktigt, jag hoppade inte ens upp i soffan av rädsla utan slumrade till och med till några gånger. Nu på morgonen var husse, matte och jag ute en sväng innan alla andra hade vaknat och träffade en annan hund som jag busade lite med. Snart ska vi ut på en längre promenad. Hörs om en stund, puss på er!


En liten tupplur i soffan


Några raketer som jag skällde på


Jag och extralillmatte Helen


Lite morgonbus med extralillmatte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0