Lite shopping på stan

Hej mina vänner!

Idag gick jag och väckte husse och matte vid 8-tiden genom att pussa dem på tårna och i ansiktet. Det hade  kommit massor med snö, så när husse skulle ut och hämta tidningen tänkte jag hänga med ut men så var det inte skottat och då struntade jag i det. Vi käkade lite frukost och sedan gick vi en promenad längs med vättern och sedan uppför dunkehallaleden.

I vanliga fall brukar vi ju alltid fika efter promenaden innan vi gör någon annat men inte idag. Vi åkte istället ner på stan en sväng, det är så mysigt att gå på stan! Där träffade jag husses och mattes kompisar och sedan Filip, extralillhusses kompis. Han är så skojig, så vi hade en jätte lång hälsningsprocedur. Han hade varit och köpt solkräm för han skulle till Thailand. Jag skulle också vilja bada, fast sola är jag inte så mycket för! Nu är det dags för powernap, pussis!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0