Militärer..

Hejhopp!

Idag har jag, husse och matte gått utmed vätterstranden och på vägen mötte vi sex stycken militärer. Jag kollade jätte länge på dem när de närmade sig och sedan klappade alla mig och vi snackade en stund och så. Jätte mysiga! Hade varit trevligt att hänga med dem en sväng, vart de nu skulle.

Efter promenaden så var vi och handlade lite mat så vi hade lite smaskigt till ikväll. När vi kom hem tog jag en snabb liten powernap och sedan städade vi undan julen, alldeles för tidigt om ni frågar mig! Sedan kom Biffen, lillmatte och lillhusse och hälsade på. Han springer runt som en dåre, vi har inte riktigt samma energi! Men han är jätte mysig, när jag lägger mig ner så kommer han och hoppar upp på min rygg. Lillhusse och husse bar in ved och då hjälpte vi båda till, riktiga arbetare! Nu ska vi greja vidare, hörs sen pussis


Matte, jag och extralillmatte Helen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0