"Stirr-tekniken"

Hej tussisar!

Idag har jag umgåtts med lillhusse. När lillmatte hade gått upp med mig så sov vi en stund och sedan fick jag tjata jätte länge på honom innnan vi gick ut på promenad. Ni som känner mig väl vet ju att jag brukar använda mig av min "stirr-teknik", jag sitter helt enkelt och kollar på en person tills den tröttnar och gör det jag vill. Det funkar varje gång!

Vi har myst hela dagen. Innan jag skulle åka hem med husse och matte så åt jag min middag ute i trädgården, det blir så mycket godare! Konstigt det där men helst skulle jag nog alltid vilja äta ute, förutom när det regnar då. Jag hatar regn! Jag går med på vilket väder som helst, hur kallt som helst bara det inte regnar! Då kan jag vara inne en hel dag, hur mycket husse och matte än lockar ut mig så vägrar jag. Om jag verkligen måste kissa eller så, då går jag snabbt ut och lika fort in igen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0