Vilodag!

Hej kompisar!

Inatt har jag varit lugn, eller lugnare i alla fall. Har bara vankat runt lite och gnällt några få gånger. Idag när lillmattis kom och hämtade mig ville jag inte gå ut, bara som igår, snabbt ut och kissa för att sedan springa in igen. Annars har jag bara tagit det lugnt. Har till och med fått ro till att sova ett bra tag, undrar om det håller på att gå över nu? Snart är det ju helg, då måste jag ju ha vilat upp mig så jag orkar med allt vi ska hitta på husse, matte och jag.

Glöm inte att det är hockey idag också! Det ska vi kolla på. Hoppas ni har en bra dag, pussis!


Vad konstig jag ser ut i pälsen när jag har min sele på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0