1 juli 2011

Idag har jag hjälpt husse jobba, umgåtts lite med lillhusse, varit på sortergården och så har vi varit på lite ärenden. När vi kom hem låg jag kvar i bilen till mattis kom hem!

Efter vi hade ätit middag gick jag på promenad. Även att jag hade gjort massor med saker idag var jag pigg så vi gick ner till vättern och tog ett dopp. Jag gick runt lös en stund och doppade mig flera gånger sedan fick jag helt plötsligt ett fnatt och sprang till något äckligt och rullade mig.

Då blev jag mindre populär när jag kom hem, då var det bara att hoppa in i duschen igen! Jag duschade ju nyss och så ofta behöver jag faktiskt inte tvätta håret så när matte släppte ut mej från badrummet var jag jätte sur. Jag ville inte ens ha grisöra som jag gillar så mycket..

Nu ska jag sova! Pussis


Powernap när jag och husse jobbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0