14 juli 2011

Tjena!

I morse när vi var ute och gick vår morgonpromenad skulle vi gå förbi något ställe med konst. Påvägen hem gick vi förbi en trädgård där en schäfer var lös. Min matte som är så rädd för schäfrar gick hem på en gång för den började skälla och springa emot mig. I vanliga fall är jag lite reserverad när jag träffar hundar som är schäfrar eller någon som likar en.

Som tur var fick husse stopp på den så den kom aldrig fram till mig, hade den gjort det hade jag nog blivit uppäten. Sedan gick vi hem och fikade.

Annars har killen som gjorde vår markisväv till altanen varit här och lämnat den och så har vi mest slappat, det har varit lite sämre väder idag.

Till middag fick jag ris och skinksås, jag smaskade i mig jätte mycket. Husse och matte blir så nöjda när jag äter ordentligt igen.

Puss på er!


Smutsiga jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0