28 juli 2011

Idag har jag umgåtts med lillhusse igen, fast idag blev det inget jobb.

Dagen började med att husse körde ner mig till lillhusse och när jag kom fram låg han och sov så jag hoppade upp jämte honom. Sedan åkte vi till ett drive-in bageri som finns här i närheten och köpte lite fika för att sedan åka till Mullsjö där eickepicke och de andra var och byggde. Vi smaskade i oss wienerbröd och sockerbullar!

Där ute hann jag bada några gånger men idag fick jag inte jaga någon katt för lillhusse så jag fick sitta i en lina ett tag. Det gick bra, då hann jag ta en liten powernap när de grejade med huset.

När klockan blev 16 hämtade vi lillmatte på jobbet och så åkte de och lämnade mig hos husse. Idag skulle ju husse och jag åka tillbaka till matte i Mollan. Nu är vi i alla fall framme och jag har hunnit ta en promenad och kissa in det jag har missat!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0